
درآمد عجیب و نجومی تبلیغات در یوتیوب، تیک تاک و اینستاگرام!
براساس پیشبینیها درآمد خالقان محتوا از تبلیغات، قراردادهای برند و اسپانسرشیپ در سال جاری ۲۰ درصد رشد میکند و تا سال ۲۰۳۰ به 376/6 میلیارد دلار میرسد.
به گزارش اقتصاد ایران؛ براساس گزارش تازهای که شرکت WPP Media منتشر کرده، در سال ۲۰۲۵، پلتفرمهایی مانند یوتیوب، تیکتاک و اینستاگرام درآمد تبلیغاتی بیشتری نسبت به رسانههای سنتی جذب خواهد کرد.
در این گزارش پیشبینی میشود در سال جاری محتوای تولیدی کاربران، شامل ویدئوها، پادکستها و پستهای خالقان مستقل،
درآمد تبلیغاتی رسانههای حرفهای مانند شبکههای تلویزیونی و شرکتهای خبری را پشتسر میگذارد.



