
تبلیغ خلاقانه و جذاب برنده جایزه جهانی شد! + فیلم
این تبلیغ که برنده Grand Prix جشنواره Cannes Lions شده، همچنان در لیست خلاقترین تبلیغات تاریخ قرار دارد. و با این شعار منتشر شده است: «برندینگ قوی به معنای ساخت تجربهای است که حتی برای یک چراغ نیز احساسات را برانگیزد.»
به گزارش اقتصاد ایران، این تبلیغ که برنده Grand Prix جشنواره Cannes Lions شده، همچنان در لیست خلاقترین تبلیغات تاریخ قرار دارد. و با این شعار منتشر شده است: «برندینگ قوی به معنای ساخت تجربهای است که حتی برای یک چراغ نیز احساسات را برانگیزد.»
منبع: برترینها



