۵ نفر کشته در تیراندازی یک سرباز در پادگانی در کرمان

در تیراندازی یک سرباز ارتشی در کرمان به همرزمان خود پنج نفر کشته شدند.

به گزارش اقتصاد ایران، امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز یکی از سربازان ما که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش مشغول پاسداری از یگان بوده وارد آسایشگاه سربازان می‌شود و با انگیزه‌ای که هنوز نامعلوم است اقدام به تیراندازی به سمت همرزمان خود می‌کند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این تیراندازی تعداد پنج نفر از همرزمان این سرباز جان خود را از دست می‌دهند.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش گفت: ساعت ۱۶:۳۵ عصر امروز یکی از سربازان ما که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش مشغول پاسداری از یگان بوده وارد آسایشگاه سربازان می‌شود و با انگیزه‌ای که هنوز نامعلوم است اقدام به تیراندازی به سمت همرزمان خود می‌کند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در اثر این تیراندازی تعداد پنج نفر از همرزمان این سرباز جان خود را از دست می‌دهند.

او در ادامه گفت: ضارب بلافاصله از پادگان متواری می‌شود و تلاش برای دستگیری وی جریان دارد.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا