
خبرسازترین اتفاق جام ملتهای آسیا در بازی بین عراق و اردن
نشریه آاِس به اخراج ایمن حسین توسط علیرضا فغانی واکنش نشان داد. عصر دوشنبه در دیدار عراق برابر اردن،اتفاق عجیبی در جام ملتهای آسیا افتاد.
به گزارش اقتصاد ایران، کمتر از ده دقیقه پس از گل اول، ایمن حسین، ستاره عراق در این جام، گل دوم را هم به ثمر رساند. او در خوشحالی گلش به سمت جایگاه تماشاگران رفت. سپس روی زمین نشست و با تقلید خوشحالی گل اردنیها با آنها کری خواند.
در ادامه علیرضا فغانی، داور بازی، او را با کارت زرد دوم جریمه و از زمین اخراج کرد. این اتفاق باعث عصبانیت عراقیها شد. درنهایت اردن به بازی برگشت و با زدن ۲ گل به پیروزی ۳-۲ دست یافت.
این اتفاق به سرعت در سایتهای معتبر اروپایی وایرال شد. آنها دلایل زیادی را از جمله تحریک هواداران و بازیکنان حریف و اتلاف وقت برای اخراج ایمن حسین آوردند.
در جدیدترین مورد، نشریه اسپانیایی آاِس در واکنش به کارت قرمز حسین نوشته: «این سورئالترین اخراج در خاطرههاست: او به دلیل شبیهسازی خوردن علف اخراج شده است. داور بهخاطر تظاهر به خوردن علف، دومین کارت زرد را به بازیکن تیم عراق نشان داد.»
منبع: ورزش سه



