
عذرخواهی رامین رضاییان بابت عملکرد خود در دربی ۱۰۴
رامین رضاییان با انتشار یک استوری از هواداران استقلال عذرخواهی کرد.
به گزارش اقتصاد ایران، تیم پرسپولیس امشب از هفته ششم رقابتهای لیگ برتر در حالی مقابل استقلال به برتری یک بر صفر رسید که تک گل سرخپوشان پایتخت با پنالتی رامین رضاییان مدافع استقلال و ستاره سابق سرخها به دست آمد.
رامین رضاییان بعد از باخت استقلال پیامی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «هواداران استقلال از ته قلبم از شما عزیزان معذرت میخوام. من آمدم به استقلال که همیشه خوشحالتون کنم ببخشید اگر امشب ناراحتتون کنم».
استوری رامین رضائیان در عذرخواهی از هواداران استقلال را مشاهده می کنید.

منبع: رویداد۲۴




دمت گرم بازم خوشحالشون کن،خخخخخخخ
دمت گرم خیلی خوشحالمون کردی ،فقط فکر نمیکنی انگار بازیکن استفراغ بودیا،اونم منطقه جریمه خودتون بود،خخخخخ