ورود یک میلیون اتباع خارجی به استان تهران تنها ظرف دو سال+فیلم

معاون استاندار تهران گفت: طی دو سال اخیر بیش از یک میلیون اتباع خارجی به جمعیت استان تهران اضافه شده‌اند.

به گزارش اقتصاد ایران، معاون استاندار تهران در یک برنامه تلویزیونی گفت: طی دو سال اخیر بیش از یک میلیون اتباع خارجی به جمعیت استان تهران اضافه شده‌اند و حدودا ۳۰۰ الی ۴۰۰ هزار نفر هم مهاجرت به استان تهران داریم.

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا