برای نیلوفر حامدی و الهه محمدی پرونده جدید تشکیل شد!

الهه محمدی و نیلوفر حامدی روز ۲۴ دی ماه یک هفته مرخصی دریافت کرده‌اند و پس از پایان مرخصی برای ادامه محکومیت به زندان باز خواهند گشت.

به گزارش اقتصاد ایران، دادگاه تجدید نظر استان تهران روز یکشنبه با تبدیل قرار الهه محمدی و نیلوفر حامدی به مبلغ هر کدام ۱۰ میلیارد تومان موافقت کرد.
در همین رابطه یک منبع آگاه در جزئیات این پرونده گفت: الهه محمدی و نیلوفر حامدی که پیش از این به همکاری با دولت متخاصم آمریکا، اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم بر ضد امنیت کشور و همکاری با موسسات برانداز به زندان محکوم شده بودند روز ۲۴ دی ماه سال جاری به درخواست خودشان با گذاشتن وثیقه ۱۰ میلیاردی برای اقدامات درمانی (الهه محمدی دندانپزشکی) و (نیلوفر حامدی بیماری زنانه) یک هفته مرخصی دریافت کرده اند و پس از پایان مرخصی برای ادامه محکومیت به زندان باز خواهند گشت.

گفتنی است از آن جایی که پس از آزادی موقت نیلوفر حامدی و الهه محمدی، تصاویری از کشف حجاب این افراد در فضای مجازی منتشر شد، پرونده جدیدی برای آن‌ها در دادسرای عمومی و انقلاب تهران تشکیل شد.

منبع: فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا