بیماران بیمارستان گاندی منتقل شدند

بیماران به بیمارستان‌های دیگر تهران منتقل شدند.

به گزارش اقتصاد ایران، معاون درمان وزارت بهداشت در مصاحبه ای اعلام کرد که بیماران بیمارستان گاندی به بیمارستان‌های فیروزگر، دی ، کسرا و یاس منتقل شدند.

منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا