
تازهترین توضیحات مدیرعامل آتشنشانی در مورد حریق بیمارستان گاندی
مهار موفق آتش در بیمارستان گاندی با استفاده از تجهیزات پیشرفته آتشنشانی در حال انجام است.
به گزارش اقتصاد ایران، مدیر عامل آتشنشانی تهران در توضیحات پیرامون فرایند اطفای حریق گفت: ۵ نردبان بلند در محل اطفای حریق حاضر است و آتشسوزی در نمای ساختمان کاملا خاموش شده است.
وی در ادامه اضافه کرد: تنها در ۲ طبقۀ بیمارستان گاندی آتش شعلهور است و امیدواریم تا نیم ساعت دیگر آتشِ یکی از طبقات هم خاموش شود.
منبع: خبرآنلاین



