
تصویب دعوت به کار مجدد از بازنشستگان آموزشوپرورش
نمایندگان مجلس موافقت کردند آموزش و پرورش نسبت به بکارگیری معلمان بازنشسته به صورت حق التدریسی اقدام کند.
به گزارش اقتصاد ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به وزارت آموزش و پرورش اجازه دادند تا در صورت نیاز، نسبت به بکارگیری معلمان بازنشسته و افراد دارای سابقه خرید خدمتی و حقالتدریسی در وزارت آموزش و پرورش و آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی، به صورت حق التدریسی اقدام کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح روز شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در بخش هزینهای، با تصویب بند خ تبصره ۱۵ این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:
خ- وزارت آموزش و پرورش در صورت نیاز، مجاز است نسبت به بکارگیری معلمان بازنشسته (تا ۲۴ ساعت در هفته) و افراد دارای سابقه خرید خدمتی و حقالتدریسی در وزارت آموزش و پرورش و آموزشیاران و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، مدرسین طرح امین و معلمان قرآنی، به صورت حق التدریسی اقدام نماید.
منبع: ایسنا



