توضیحات جدید در مورد حادثه حریق بیمارستان گاندی

آتش سوزی در بیمارستان گاندی از طبقه 11 به بالا بوده است.

به گزارش اقتصاد ایران، در تازه ترین توضیحات یک مقام مسئول در مورد حادثه حریق بیمارستان گاندی گفته شد

که احتمال ریزش ساختمان بیمارستان گاندی وجود ندارد.

آتش‌سوزی از طبقه ۱۱ به بالا بوده است.

منبع: خبرآنلاین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا