
در پی حریق بیمارستان گاندی؛ هلال احمر در وضعیت آماده باش قرار گرفت
سازمان امداد و نجات به دنبال حريق گسترده در بيمارستان گاندى تهران اعلام آمادگی کرد.
به گزارش اقتصاد ایران، محمودى رئیس سازمان امداد و نجات گفت: به دنبال حریق گسترده در بیمارستان گاندى، آمادگى کامل براى پشتیبانى امداد و نجات داریم.
پایگاه هاى هلال احمر استان تهران درحالت آماده باش کامل هستند.
مدیرعامل آتش نشانی: مردم نگران نباشند؛ تمامی بیماران از داخل بیمارستان به بیرون منتقل شدند.
اولین فیلم منتشر شده از داخل بیمارستان گاندی بعد از وقوع حادثه
منبع: مهر



