مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی؛ مردم نگران نباشند!

تمامی بیماران از داخل بیمارستان به بیرون منتقل شدند.

به گزارش اقتصاد ایران، در اولین فیلم منتشر شده از مصاحبه مدیرعامل آتش نشانی وی اعلام کرد که مردم نگران نباشند؛ تمامی بیماران از داخل بیمارستان به بیرون منتقل شدند.

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا