
مدیرعامل سازمان آتشنشانی؛ مردم نگران نباشند!
تمامی بیماران از داخل بیمارستان به بیرون منتقل شدند.
به گزارش اقتصاد ایران، در اولین فیلم منتشر شده از مصاحبه مدیرعامل آتش نشانی وی اعلام کرد که مردم نگران نباشند؛ تمامی بیماران از داخل بیمارستان به بیرون منتقل شدند.
منبع: ایرنا



