
کارکنان بیمارستان گاندی مستمری دریافت میکنند
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرداخت همه مطالبات قانونی کارکنان بیمارستان خصوصی گاندی خبر داد.
به گزارش اقتصاد ایران، پدرام پاک آیین در شبکه اجتماعی ایکس درباره وضعیت کارکنان بیمارستان گاندی پس از آتش سوزی این بیمارستان نوشت: با پیگیری وزارت بهداشت، همه مطالبات قانونی کارکنان زحمتکش بیمارستان خصوصی گاندی پرداخت می شود.
وی افزود: مستمری کارکنان نیز تا ایمن سازی کامل بیمارستان و بازگشت آنان به محل کار، به حساب آنها واریز خواهد شد.
بیمارستان گاندی تهران پنجشنبه شب پنجم بهمن ماه دچار آتش سوزی شد اما با تلاش ماموران آتش نشانی این حریق مهار شد و آسیب جانی به کسی وارد نشد.
منبع: ایرنا



