در پی حریق بیمارستان گاندی؛ هلال احمر در وضعیت آماده باش قرار گرفت

سازمان امداد و نجات به دنبال حريق گسترده در بيمارستان گاندى تهران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش اقتصاد ایران، محمودى رئیس سازمان امداد و نجات گفت: به دنبال حریق گسترده در بیمارستان گاندى، آمادگى کامل براى پشتیبانى امداد و نجات داریم.

پایگاه هاى هلال احمر استان تهران درحالت آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل آتش نشانی: مردم نگران نباشند؛ تمامی بیماران از داخل بیمارستان به بیرون منتقل شدند.

اولین فیلم منتشر شده از داخل بیمارستان گاندی بعد از وقوع حادثه

منبع: مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا