
بیماران بیمارستان گاندی منتقل شدند
بیماران به بیمارستانهای دیگر تهران منتقل شدند.
به گزارش اقتصاد ایران، معاون درمان وزارت بهداشت در مصاحبه ای اعلام کرد که بیماران بیمارستان گاندی به بیمارستانهای فیروزگر، دی ، کسرا و یاس منتقل شدند.
منبع: خبرآنلاین



